niedziela, 27 lipca 2014

Lista marzeń/życzeń :)

Hay!
Tu Wiky ;**
Będąc na plaży, by zrobić fotke :D
Zobaczyłąm dziewczynę mówiącą:
"Chciałabym by na awatarii to drzewo ze szklarni dawało raz na jakiś czas 30 G."
Pomyślałam: Hm.. marzenie xD
I wtedy, wpadł mi do głowy pomysł!
A oto ten pomysł:
Pod tym postem, w komentarzach, Wy będziecie pisać Wasze marzenia/życzenia (związane z awką), każdy po kilka marzeń, tyle ile wymyśli, tylko błagam nie piszcie po 20 marzeń jedna osoba xD Później ja w jakimś kolejny poście napiszę wszyściutkie marzenia na jednej kartce. Podpisujcie się nickiem, bo to będzie wyglądać tak, np.:
1."Chciałabym, aby w towarze dnia, w promocji były także ubrania / #Wiky (Crazy girl)"

I tak będą wyglądać wszystkie marzenia.
Dałam już Wam w tym poście dwa wzory marzeń, możecie je wykorzystać, pozmieniać :D

Może jak będzie dużo marzeń/ życzeń to będziemy takie listy robić np. raz na 2 miesiace. No nwm zobaczymy :) 

Czekam na wasze marzenia w komentarzach :)
Pozdrowienia
Wiky

5 komentarzy:

  1. Chciałabym aby można swojego partnera trzymać za rękę. /# Werka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczy tulić długo, w sensie być przytulonym do tąd jak się nie odsuną xD

      Usuń
  2. Ja mam dwa. Chcę być w rankingu 15 miejsce minimum i żeby dali taką maszynę losującą, co wybiera się numer (obojętnie do 100) i maszyna losuje numer i te osoby, co wylosowały ten numer dostają 30g. I tak codziennie/ETNA

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Chciałabym aby na awce były wydarzenia .
    2. Chciałabym też żeby na awce w bonusie dziennym można było dostawać więcej goldów .

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to chciałabym, żeby na awce było więcej animacji np jak się zamówi drinka to go pije itp itd *,* /Zofia

    OdpowiedzUsuń

Za komentarz ślicznie dziękujemy!
Być może na niego odpowiemy ;)
<3