niedziela, 27 lipca 2014

Podobieństwa w ubraniach awa vs. rl (cz.3)

Hay!
Tu Wiky ;**
Przygotowałam dla Was 3 część podobieństw w ubraniach.
Dziś, niestety, tylko 2 tylko tyle udało mi się znaleść, 
 wydawało mi się, że znalazłąm 3 ale bardzo się różnią ( pokażę Wam na końcu).
Zacznijmy:
1.
 Podobne? Prawie. Na awce sukienka "spięta jest" guzikiem. A w rl. Paskiem.

2.
 Podobne? Nawet bardzo :) Groszki są, kokarda jest. A wykończenie dolne jest inne. Na awce jest wykończona  białą niby koronką, a w rl nie ma wykończenia,

No i przejdźmy do 3 która wydawała mi się że jest podobna, ale się myliłam,
 Na awce.
W rl.
Sukienki różni: Wykończenie górne, kropki które występują w sukience w rl. a na pasku nie ma ozdoby w rl.

Pozdrowienia
Wiky

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za komentarz ślicznie dziękujemy!
Być może na niego odpowiemy ;)
<3