piątek, 8 sierpnia 2014

Nudzi Wam się?

Hay!
Tu Wiky.
Ostatnio byłam nad morzem, i na prawdę prawie nie było mnie na blogu i awce.
Dziś, weszłam sobie w komentarze( bo dawno w nich nie byłam) i zobaczyłąm dziwne wypowiedzi w zakładce "Pyt. i Odp."
Wiecie, ta zakładka jest po to byście mogli pytać nas o różne rzeczy, dotyczące awy,bloga, czasem rl., a nie byście mogli robić z siebie idiotów, bo inaczej tego nie da sie nazwać!

Screen dziwnych wypowiedzi:

 Wypowiedź 1.: Serio? -,-
Wypowiedź 2.: Czy my jesteśmy lekarzami czy adminkami? Bo już sama nie wiem -,-
Wypowiedź 3.: Super wyznanie! (y)
Po godzinach widać, że pisała to jedna osoba.
Dałąm tu też wypowiedź 4.: Przynajmniej jedna normalna...,bo kto by się nie uśmiał z idiotycznych tekstów...

Czy Wam się nudzi? Myślicie że nie widać że pisałą to jedna osoba? No na prawdę, bez komentarza...
I wiecie co, takie głupoty to chętnie wypisujecie, ale żeby skomentować post o zabawie w sklep czy coś? NIE. Bo po co? 
Najpierw narzekacie że jest mało postów,albo że są nudne, albo że nie ma gier blogowych lub że się nie staramy. A jak coś dodam, to nie komentujecie, a wtedy zabawa/gra stoi w miejscu.
Naprawdę, ogarnijcie się. Równie dobrze mogłabym zablokować komentarze,ale czy to coś da? Nie, bo zawsze można utworzyć na szybko konto i z niego pisać.
Wnioskuję, że Wam się nudzi i to bardzo, ale ja dodaję posty, więc jak ktoś chce sobie pokomentować to zawsze może, no ale po co lepiej wypisywać te bzdety i myśleć że jest sie fajnym...
Idiots,idiots everywhere.

Pozdrowienia
Wiky












1 komentarz:

Za komentarz ślicznie dziękujemy!
Być może na niego odpowiemy ;)
<3