sobota, 9 sierpnia 2014

WAŻNE PYTANIE + Zabawa w sklep #5 "stoi w miejscu"

Hay!
Tu Wiky ;*
Pamiętacie naszą zabawę w sklep?
Nie dodawałąm jej ponieważ, nie komentujecie, a bez waszych komów, nie mam jak jej zrealizować.
Nasza zabawa "STOI W MIEJSCU" przy piątej części.
Dodałąm ją : 31 lipca, dziś jest już 8 sierpień, a do tej pory? Tylko jeden głos ;_;
Dlatego moje pytanie do Was brzmi:
CZY CHCECIE KONTYNUOWAĆ ZABAWE W SKLEP?
Odpowiedzi piszcie w komach: "Tak" lub "Nie" - każdy głos się liczy.

Cytuję post o zabawie w sklep #5:
"Hay!
Tu Wiky ;*
Nareszcie nadszedł czas, na kupowanie rzeczy w naszej zabawie w sklep ;)
Zacznijmy od rzeczy wakacyjnych.
Co nasza Cyganka kupi w sklepie? [ udajemy, że ona tego nie ma]

Piszcie w komentarzach numerki 1,2 lub 3.
[ liczymy od góry],czyli:
  1. okulary
  2. spodenki
  3. spodenki
Pozdrowienia
Wiky"
Jeśli ktoś nadal chce w to grać niech pisze komy z numerkami. Jak nie to nie, ja nie zmuszam, tylko proszę o chociażby 3 komy.
Mamy już jeden głos na okulary (nr. 1)
Pozdrowienia
Wiky

4 komentarze:

  1. Ja zabardzo nie przepadam za tą zabawą. Więc NIE

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak i głosuje też na numer 1/Magiczna

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja głosuję na numer 2 :) /Joasia

    OdpowiedzUsuń

Za komentarz ślicznie dziękujemy!
Być może na niego odpowiemy ;)
<3