piątek, 12 września 2014

Zaległe nagrody :/

HAY!
Tu Wiky ;*
Niektórzy z Was jeszcze nie odebrali nagrody,
postanowiłam zrobić listę, kto jeszcze nie odebrał nagrody.
Jeśli o kimś zapomnę, proszę aby napisał w komentarzu.
Date i miejsce kiedy możecie odebrać nagrodę piszcie w komach ( proponuję: Piątek,Sobotę, Niedziele)

Lista:
1.Skrzydlata - Kosz róż (20G.)
2. Iwonka - 150 energii z lodówki +  bukiet lilii + świnka skarbonka
3.Angelina - bukiety slubne + 100 energii z lodówki
4.Emotinotka - bukiety slubne + 100 energii z lodówki
5.Amelka - Graffiti ( takie jakie wybierzesz)
6.Etna - Wywiad
7.AcHa - zdjęcie,
Bukiet ślubny +200 energii z lodówki + Zdjęcie w studiu fotograficznym

8. Magiczna- Dekoracja
9. Werka - Dekoracja
10.Kokaina - Zdjęcie w studiu fotograficznym
11.Zofia Balon love + 150 energii z lodówki + Zdjęcie w studiu fotograficznym
12.Sandra (tło/kolaż) - napisz w komie jakie chcesz.

Jeśli kogoś pominęłam, piszcie w komentarzu nick jaka nagroda lub za co!
Proszę, aby Ci wszyscy wymienieni, napisali w komentarzu lub na skrzynce na awie ( bo na aska nie wchodze xd) kiedy mogą odebrać nagrodę! W przypadku Sandry: Napisz z czym chcesz tło/kolaż w komie :)

Pozdrowienia
Wiky




4 komentarze:

  1. Ja mogłabym odebrać nagrode w sobote (13.09) o godzinie ok. 11.30
    u ostatniej osoby w rankingu.
    Jeśli sie nie zjawie to bardzo przepraszam ;c
    Magiczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :)
      Postaram się być.
      Wiky

      Usuń
    2. przepraszam że się nie zjawiłam (byłam o 11:33, lecz Cie nie było a ja poszłam po 2 minutach ) /Magiczna

      Usuń
    3. Widocznie wtedy, gdy mnie wywalało :/
      Wiky

      Usuń

Za komentarz ślicznie dziękujemy!
Być może na niego odpowiemy ;)
<3