piątek, 12 września 2014

Ważna informacja - Odchodze

Hay!
Tu Wiky.
Mam dla Was wiadomość/ informację.
Proszę doczytajcie ją do końca...

Niestety, ale nadszedł ten czas...
Przepraszam, ale odchodzę ;c
Nie chcę, no ale muszę, bo nie daję rady.
Za dużo tego wszystkiego... szkoła,lekcje, obowiązki itd.
No ale co się dziwić, 2 gimnazjum to nie podstawówka
Tyle wspomnień :') Wiążących się z blogiem.. i awą..
A teraz muszę to wszystko zostawić ;c
Mam nadzieję, że dziewczyny dadzą sobie jakoś radę <3
Wierzę w nie ♥
Pamiętajcie zawsze Wam pomogę, 
gdy znajdę czas.. np. napisze jakiś posta na poczte :)
Albo Kinga kogoś "przygarnie" do bloga... no ale to jej decyzja.
Nie wiem czy wrócę, to trudno stwierdzić.
Może w ferie.. może w wakacje..
Mam nadzieje, że dobrze wywiązywałąm się ze swoich obowiązków, 
choć czasem wiało ode mnie pustkami
Ale zawsze starałam się być dobrą adminką ( ale czy mi to wychodziło?) Eh..
Przepraszam Was wszystkich, uwierzcie mi, to nie była dla mnie prosta decyzja...
Myślałam o tym długo..
Kocham Was! I nigdy nie zapomnę o Was!
Postaram się wchodzić na tego bloga :)
Będę wierną czytelniczką!
Jeszcze raz przepraszam i ..
Pa ;*

Pozdrowienia
Wiky, tzn... była adminka Wiky (Crazy Girl)

WAŻNE! Ci co nie odebrali nagrody ( wymienieni w poprzednim poście) nagroda Wam nie przepadnie! Możecie się śmiało po nią zgłąszać. Zdjęcia, Wywiad oraz kolaż/tło prześlę dziewczyną na pocztę gmaila, to mam andzieje, że opublikują :)





10 komentarzy:

  1. Szkoda, że odchodzisz ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzis nadszedl ten dzien... Skonczyl sie papier i podtarlam sie lisciem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miesiąc bez posta? gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten blog schodzi na psy!!!!! -.-

    OdpowiedzUsuń
  5. To ten moment kiedy najwięksi fani stają się hejterami xD
    / AcHa

    OdpowiedzUsuń
  6. Racja, A Jula lubię twój blog :) / Ewa

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepraszam .. Ja i Nielegalna .. Już nie możemy pisać postów .. mamy za dużo obowiązków i lekcji ... blog ma dłłuuuuugą przerwę .. Jeżeli będziemy miały czas to o tym oznajmimy .. chciałam zamknąć bloga , lecz dałąm mu szanse ..Nawet nie mamy czasu wbić na awatarię Przykre komentarze ;/ .. I przepraszam jeszcze raz wraz z nielegalną ..


    Decora / Blackness / Kinga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo nie miałabym czasu, więc proszę Was czytelnicy zrozumcie Kingę i Nielegalną, one też są w gimnazjum. A do dziewczyn: nie zamykajcie bloga ;/ może gdy będę mieć czas np. w ferie lub wakacje to powrócę, ale nie obiecuje. Bo na awe też prawie nie wchodzę ( ostatnio chyba byłam ze 3 tygodnie temu) więc nawet nie wiem co się tam dzieje.
      Wiky

      Usuń
  8. :'c <3
    Nie zamykajcie blogaa :c

    OdpowiedzUsuń

Za komentarz ślicznie dziękujemy!
Być może na niego odpowiemy ;)
<3