niedziela, 7 grudnia 2014

Spóźnione Mikołajki :D

Ho ho hoł! xD
Tu Wasz Święty Mikołaj xD

Wczoraj były Mikołajki..
A wszyscy byli tacy grzeczni.. spokojnie Mikołaj o Was nie zapomniał tylko..
Nie zdążyłam tego wczoraj zorganizować ale dziś...wstawiłam :
-nowe tło
-nowy obrazek główny
- i... świąteczną muzyczkę xd

Mam nadzieje że Wam i Adminkom się spodoba
i że adminki nie będą mi miały za złe za to co zrobiłam xD
Przecież to z dobroci..
No okej ja zmykam aa i jeszcze Wesołych Świąt ( bo nwm czy po tych rewolucjach bez zapowiedzi mnie wpuszczą xdd)
 No dobra to
Paa ;*
Święty Mikołaj :D ( A tak serio kto wie kim jestem?) xD

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Tak :)
      Brawo! <3
      Wikyy <333

      Usuń
    2. A wgl. to gratuluję :)
      Macie już 100050 wyświetleń <3
      a jak odchodziłam było ok. 80000 ;)
      GRATULACJE!
      Wiky

      Usuń
    3. ;)
      Fajnie by było jakby wszystkie
      Adminki które były wróciły nudno tu bez was :c jako prezent na świeta
      Ej mozna was gdzies kiedys spotkac?
      /Angel

      Usuń
    4. ;) Może twoje marzenie kiedyś się spełni.. wierzmy w to ;D
      Ja prawie w awkę nie gram :/
      Może po świętach zacznę :D
      Wiky

      Usuń
  2. Najlepszegooo z okazji imienin dla Wiky i Lulu ❤
    /Olka

    OdpowiedzUsuń

Za komentarz ślicznie dziękujemy!
Być może na niego odpowiemy ;)
<3