środa, 27 stycznia 2016

Wojna z Valdie ;o

Cześć kochani,dzisiaj mam dla was wiadomośći a wiadomości :D
Okej pierwsza wiadomość jest dobra. Będzie niedługo konkurs na blogu
A druga jest taka,że była wojna z valdie xD
więc było to tak:
Drużyna Valdie VS Drużyna V ;D
Ja byłam drużyną V XD dlaczego?
dlatego,ze valdie nie lubię.;-;
Valdie Niby jest królową awci ale tak nie jest Valdie w realu jest chłopakiem on ,,ona w grze" ma 11 lat w realu xXD  Dochodziły mnie też plotki że Valdie Zna adminów gry i ma 50 lvl XDD i ma 50tysięcy imange"u XD  No ja nie lubie valdie bo trzeba jej się kłaniać i ona zmusza xD prezentami ludzi,ja chce żeby Valdie odeszła z awy jak myśłicie i mam do was pytanie lubicie może Valdie?
/Cukierkowa XD

3 komentarze:

  1. Wiecie co, trochę mi was żal, jak Wiky była to post o urodzinach zawsze był, no sorki, ale zapomnieć o urodzinach autorki bloga Kingi?! Zapomnieć o urodzinach Wiky, która przez długi czas prowadziła bloga sama ?! Wstyd...

    OdpowiedzUsuń
  2. hejka koleżanko z awy. tu malinka . wreszcie się dostałam na twój blogg :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć , zapomniałęm twoje imie Cuvre ,ale ok mam pytanie macie dużą ilość wyswietlen ja juz gram w msp nie w awe trza napisac o takiej
    jednej oszustce post jak cos kontaktuj sie na skejpie
    SKP PODAM CI NA AWIE DZIS O 14:00

    OdpowiedzUsuń

Za komentarz ślicznie dziękujemy!
Być może na niego odpowiemy ;)
<3