wtorek, 26 stycznia 2016

Wojna z Valdie !!

Witajcie :)
Dzisiaj odbyła się wojna z Valide na ulicy. Dowiedziałam się o tym z wydarzeń. Koło 17:30 poszłam na ulicę. Gdy to zobaczyłam... nigdy nie byłam w takim szoku. Wszyscy (może nie wszyscy) od rzekomej królowej Valide stali na ulicy i zaczął się ogromny spam. Potrafili napisać tylko, że ktoś jest nikim, albo Valide wygra. Byli oczywiście też jej wrogowie. Przez dobrą 1 godzinę była wojna na słowa i wyzwiska.
Dowiedziałam się również (nie wiem, czy to prawda), że Valide ma 9 lub 10 lat. Rzeczywiście wygląda na tyle sądząc po jej ortografii. Gdy z nią gadałam, a raczej dyskutowałam to uwierzyłam, że ma z 10 lat góra. Próbowała wmówić mi takie bzdury, że ma zepsutą klawiaturę. Spytałam się, czy jak pisze "bendą" lub "szpieguw" to też wina klawiatury. Nic nie odpisała.
Mam do Was pytanie. Jesteście za Valide, czy przeciw?Odpowiedzcie w komentarzach pod tym postem.
ja osobiście jestem przeciwko tej idiotki. Na każdym kroku się rządzi, uważa się za najlepszą i najważniejszą osobę na Awatarii i każdy ma się jej słuchać. Nie ma żadnego szacunku dla innych. Czy to może być "królowa"? 
własnie chciałam wam oświadczyć JEŚLI NIE LUBICIE VALDIE TO DOŁĄCZCIE DO DRUUŻYnY V !! Ona zawsze wszystkich przyjmnnie przeciwko jej ;))
/cukierkowa :D

1 komentarz:

Za komentarz ślicznie dziękujemy!
Być może na niego odpowiemy ;)
<3